Ξενοδοχειακές Τηλεπικοινωνιακές Λύσεις

Οι σωστές τηλεπικοινωνίες είναι η καρδιά κάθε επιτυχημένου ξενοδοχείου.
Οι πελάτες μας του ξενοδοχειακού τομέα απολαμβάνουν επεκτάσιμες, αξιόπιστες τηλεπικοινωνίες, βελτιστοποιημένες στις ανάγκες του αντικειμένου τους.

Mitel%20Hospitality%206.jpeg

Φιλικές υπηρεσίες προς τους επισκέπτες σας

Όταν φιλοξενείτε επισκλεπτες, τα μικρά πράγματα έχουν σημασία—όπως για παράδειγμα να τους υποδέχεστε με το όνομά τους, να διαχειρίζεστε την ιδιωτικότητά τους και να εξασφαλίζετε την έγκαιρη εξυπηρέτηση. Με την τεχνολογία μας, όλα αυτά είναι εφικτά και πολύ περισσότερα.

Mitel%20Hospitality%201.jpeg

Λειτουργική αποτελεσματικότητα

Μειώστε το χρόνο εκπαίδευσης με ευκολονόητες διεργασίες. Κινητοποιήστε το προσωπικό σας να εργάζεται εν κινήσει. Διαχειριστείτε αιτήματα υποστήριξης με εφαρμογές κατάλληλες για αυτό το σκοπό. Βελτιώστε τις λειτουργίες σας με πλούσια επιχειρησιακά αναλυτικά στοιχεία.

Mitel%20Hospitality%202.jpeg

Επιλογές υλοποίησης

Οι ξενοδόχοι που μας επιλέγουν, απολαμβάνουν ασύγκριτη ελευθερία στην υλοποίηση της λύσης στις εγκαταστάσεις τους, σε ένα private cloud, ή σε υβριδικό σύστημα. Μπορούν επίσης να συνδυάζουν αναλογική, ψηφιακή και IP τεχνολογία.

Εμπειρία των επισκεπτών σας από το μέλλον

Τα ξενοδοχεία μετατρέπονται σε κέντρα δραστηριοτήτων—και οι επισκέπτες όλο και αυξανόμενα κρίνουν την ξενοδοχειακή επιχείρηση από το πόσο καλά έχούν συνδεδεμένους τους πελάτες τους. Δυνατότητες όπως αυτοματοποιημένο check in και ενσωμάτωση του smartphone είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου. Πώς μπορείτε να μεταμορφώσετε την εμπειρία του επισκέπτη σας με ένα πραγματικά συνδεδεμένο ξενοδοχείο; Δείτε το βίντεο.

Συνδεδεμένοι επισκέπτες

Δώστε δύναμη στους εργαζομένους σας και προσφέρετε ευχαρίστηση στους επισκέπτες σας, με τεχνολογία που μεταμορφώνει την εμπειρία και για τους δύο.

Σε ένα πολυάσχολο περιβάλλον του ξενοδοχείου το προσωπικό πρέπει να επικεντρωθεί στην παραγωγικότητα και τη διαχείριση της εμπειρίας του επισκέπτη. Η τεχνολογία μας έχει την ευελιξία να προσαρμόζεται στις ανάγκες του επισκέπτη και του προσωπικού με ελάχιστο διοικητικό κόστος.

Η πλατφόρμα ξενοδοχειακών εφαρμογών απλοποιεί την ενσωμάτωση των ξενοδοχειακών συστημάτων, καθιστά δυνατή την ακριβή χρέωση σε διάφορες υπηρεσίες επισκεπτών και διαφοροποιείται μέσω προηγμένων δυνατοτήτων, μεταξύ των οποίων της δυνατότητας του επισκέπτη να χρησιμοποιεί τη δική του συσκευή smartphone (BYOD) και της διαχείρισης υπηρεσιών επισκεπτών.

MiContact-Center-Main-Image.png

Πλεονεκτήματα για τους επισκέπτες

Φυσικά, και οι επισκέπτες σας θα επωφεληθούν από το νέο ξενοδοχειακό πακέτο. Έτσι, τα τηλέφωνα των δωματίων για παράδειγμα, φιαθέτουν θυρίδα τηλεφωνητή και η ένδειξη αναμονής μηνύματος (MWI) εμφανίζει άμεσα ότι ένα νέο μήνυμα έχει ληφθεί. Επιπλέον κάθε τηλεφωνική συσκευή προσφέρει ένα ενσωματωμένο σύστημα αφύπνισης και τα ασύρματα τηλέφωνα του συστήματος DECT έχουν ακόμη και δυνατότητα επιτήρησης βρέφους. Κατά την αναχώρηση το προσωπικό της reception μπορεί να τυπώσει ένα αναλυτικό λογαριασμό των τηλεφωνικών χρεώσεων. Μετά το check out ο επισκέπτης μπορεί να είναι σίγουρος ότι τα προσωπικά του δεδομένα όπως οι λίστες κλήσεων και τα μηνύματα στη θυρίδα τηλεφωνητή θα διαγραφούν.