Τα ξενοδοχεία μετατρέπονται σε κέντρα δραστηριοτήτων—και οι επισκέπτες όλο και αυξανόμενα κρίνουν την ξενοδοχειακή επιχείρηση από το πόσο καλά έχουν συνδεδεμένους τους πελάτες τους. Δυνατότητες όπως αυτοματοποιημένο check in και ενσωμάτωση του smartphone είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου. Πώς μπορείτε να μεταμορφώσετε την εμπειρία του επισκέπτη σας με ένα πραγματικά συνδεδεμένο ξενοδοχείο; Δείτε το βίντεο.
Δώστε δύναμη στους εργαζομένους σας και προσφέρετε ευχαρίστηση στους επισκέπτες σας, με τεχνολογία που μεταμορφώνει την εμπειρία και για τους δύο.
Σε ένα πολυάσχολο περιβάλλον του ξενοδοχείου το προσωπικό πρέπει να επικεντρωθεί στην παραγωγικότητα και τη διαχείριση της εμπειρίας του επισκέπτη. Η τεχνολογία μας έχει την ευελιξία να προσαρμόζεται στις ανάγκες του επισκέπτη και του προσωπικού με ελάχιστο διοικητικό κόστος.
Η πλατφόρμα ξενοδοχειακών εφαρμογών απλοποιεί την ενσωμάτωση των ξενοδοχειακών συστημάτων, καθιστά δυνατή την ακριβή χρέωση σε διάφορες υπηρεσίες επισκεπτών και διαφοροποιείται μέσω προηγμένων δυνατοτήτων, μεταξύ των οποίων της δυνατότητας του επισκέπτη να χρησιμοποιεί τη δική του συσκευή smartphone (BYOD) και της διαχείρισης υπηρεσιών επισκεπτών.
Φυσικά, και οι επισκέπτες σας θα επωφεληθούν από το νέο ξενοδοχειακό πακέτο. Έτσι, τα τηλέφωνα των δωματίων για παράδειγμα, διαθέτουν θυρίδα τηλεφωνητή και η ένδειξη αναμονής μηνύματος (MWI) εμφανίζει άμεσα ότι ένα νέο μήνυμα έχει ληφθεί. Επιπλέον κάθε τηλεφωνική συσκευή προσφέρει ένα ενσωματωμένο σύστημα αφύπνισης και τα ασύρματα τηλέφωνα του συστήματος DECT έχουν ακόμη και δυνατότητα επιτήρησης βρέφους. Κατά την αναχώρηση το προσωπικό της reception μπορεί να τυπώσει ένα αναλυτικό λογαριασμό των τηλεφωνικών χρεώσεων. Μετά το check out ο επισκέπτης μπορεί να είναι σίγουρος ότι τα προσωπικά του δεδομένα όπως οι λίστες κλήσεων και τα μηνύματα στη θυρίδα τηλεφωνητή θα διαγραφούν.